Logistiikka

Lemonsoft Poikkeamien käsittely

Lemonsoftin Poikkeamien käsittely -ohjelma on suunniteltu tukemaan organisaatiosi laatuprosesseja ja parantamaan asiakaspalvelun laatua. Ohjelma soveltuu esimerkiksi tukku- ja teollisuustoimialoille, mutta on myös muokattavissa muille toimialoille.

lemonsoft-poikkeamien-kasittely
Kuva: Poikkeamien kirjaaminen työasema-versiossa.

Kirjaa reklamaatiot

Poikkeamien käsittely -ohjelma mahdollistaa reklamaatioiden ja sisäisten laatupoikkeamien kirjaamisen ja hallinnan. Sen avulla voit dokumentoida asiakas- ja toimittajatiedot, poikkeaman kuvauksen, korjauksen ja estävät toimet. Poikkeaman syy voidaan luokitella koodilla ja selitteellä.

Kohdista reklamaatiot

Voit kohdistaa reklamaation yhdelle tai useammalle tuotteelle. Sarjanumero tai eränumero on tarkin kohdistustieto. Kirjatusta poikkeamasta voit tulostaa vahvistuksen asiakkaalle tai toimittajalle.

Linkitä laskulle

Voit kirjata poikkeaman suoraan myynti- tai ostolaskulta. Tällöin laskulle tulee tieto kirjatusta poikkeamasta. Näin vältät turhan muistutukset ja varmistat, ettei ostolaskua makseta ennen kuin poikkeama on käsitelty.

Seuraa kehitystä

Kun kirjaat kaikki reklamaatiot, voit seurata kehitystä ja arvioida toiminnan kehittymistä. Johdon raporteista näet poikkeamien mittarin ja avoimet reklamaatiot samalta näytöltä.

lemonsoft-poikkeamien-kasittely-2
Kuva: Johdon raporteista näet poikkeamien mittarin ja avoimet reklamaatiot samalta näytöltä.