OTA YHTEYTTÄ

Asiakaspalvelussa autamme sinua mielellämme

Asiakaslähtöinen ja ammattitaitoinen asiakaspalvelumme on valmiina palvelemaan sinua kaikissa ohjelmiston käyttöön liittyvissä asioissa. Tarjoamme kaikkiin ohjelmistoihimme tuki-, koulutus-, käyttöönotto- ja konsultointipalveluja.

097A9273-2

MyLemon-yhteisö palvelee 24/7

MyLemon-yhteisöstä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin, ohjevideoita, webinaaritallenteita sekä tietoa suunnitelluista käyttökatkoksista. Yhteisö sisältää myös tukiportaalin, jossa voit yrityksen pääkäyttäjänä avata uusia tukipyyntöjä sekä seurata kirjaamiesi tukipyyntöjen tilaa.

Lue tästä vinkit, mitä hyvä tukipyyntö sisältää >>

Käyttötukea koulutetuille pääkäyttäjille

Service Desk on maksuton asiakkaillemme ja ensisijainen kontaktisi ohjelman käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.

Palvelemme puhelimitse arkisin klo 9 – 12.00 ja tukipyyntöihin vastaamme arkisin klo 8 – 16.00.

Mahdolliset poikkeusaikataulut löydät täältä

Koulutus / Konsultointi

Etäkoulutus on tehokas tapa oppia ohjelmiston käyttöä. Koulutuksen yksityiskohtaisemman sisällön voit sopia asiantuntijan kanssa.

Varattuasi ajan saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen ja kutsun Teams-etätapaamiseen. Koulutuksesta veloitetaan käytetyn ajan mukaan, sisältäen valmistelut ja jälkityöt. Voit perua varauksen maksutta viisi arkipäivää ennen koulutusta. Sen jälkeen veloitamme 50% varatun ajan hinnasta.

Halutessasi voit varata asiantuntijan myös päiväksi luoksesi. Päivän hinnan matkakuluineen löydät hinnastosta.

Tekninen konsultointi

Tarvitsetko apua paikallisen Lemonsoftin asennuksen tai infran konsultoinnin kanssa?

Tilaa asiantuntija varauskalenterin kautta

Ota yhteyttä tai lähetä tukipyyntö

Huomaathan, että kaikkien tuotteiden osalta voit laskutusasioissa ottaa yhteyttä osoitteeseen taloushallinto@lemonsoft.fi
blog.lemonsoft.fihubfsAI-Generated MediaImagesRealistic photo of a Finnish business team working together in a modern office They are looking at

Hyvin suunniteltu ja toteutettu ohjelmiston käyttöönotto varmistaa täyden hyödyn investoinnillesi

Asiantuntijamme ovat tehneet satoja käyttöönottoja useille toimialoille.

Erilaisten konsultointipalveluiden avulla varmistat jatkuvan kehittymisen ja ohjelman käyttöasteen nostamisen ammattitaitoisten asiantuntijoidemme avulla.

 HYÖDYLLISIÄ LINKKEJÄ:
servicedeskpluslemon

Service Desk Plus (SD+)

SD+ on premium-tason tukipalvelu, joka on suunniteltu isompien asiakkaidemme tarpeisiin.

Palvelun ytimessä on henkilökohtainen ja ennakoiva asiakaskokemus. Nimeämme sinulle oman yhteyshenkilön, joka tuntee organisaation toimintatavat, järjestelmät ja erityistarpeet. Näin saat nopeampaa, sujuvampaa ja yksilöllisempää palvelua kaikissa tukitilanteissa. Yhteyshenkilö käy kanssasi läpi myös kehitystarpeet ja antaa vinkkejä ohjelman parempaan hyödyntämiseen.

 Keskeiset hyödyt:
  • Nimetty yhteyshenkilö
    – tuttu yhteyshenkilö, joka vastaa tukipyyntöjesi käsittelystä ja asioiden koordinoinnista.
  • Nopeampi palvelu
    – priorisoitu käsittely ja lyhyemmät vasteajat.
  • Proaktiivinen tuki
    – yhteyshenkilö seuraa aktiivisesti palvelun käyttöä ja nostaa esiin kehitysideoita ja käyttövinkkejä.
  • Laadukkaampi asiakaskokemus
    – syvempi kumppanuus ja jatkuva parantaminen liiketoimintasi tueksi.
  • SD+ on enemmän kuin tukipalvelu
    – se on kumppanuus, joka tuo turvaa, jatkuvuutta ja tehokkuutta asiakkaan arkeen.
     
100 edellisen arvioinnin perusteella:

Asiakkaidemme tyytyväisyys

(Taustalla toimii Zendesk)

88

 HYVÄ

12

 EI NIIN VARMA

88%

 YLEISTYYTYVÄISYYS