Asiakaspalvelussa autamme sinua mielellämme
Asiakaslähtöinen ja ammattitaitoinen asiakaspalvelumme on valmiina palvelemaan sinua kaikissa ohjelmiston käyttöön liittyvissä asioissa. Tarjoamme kaikkiin ohjelmistoihimme tuki-, koulutus-, käyttöönotto- ja konsultointipalveluja.
MyLemon-yhteisö palvelee 24/7
MyLemon-yhteisöstä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin, ohjevideoita, webinaaritallenteita sekä tietoa suunnitelluista käyttökatkoksista. Yhteisö sisältää myös tukiportaalin, jossa voit yrityksen pääkäyttäjänä avata uusia tukipyyntöjä sekä seurata kirjaamiesi tukipyyntöjen tilaa.
Käyttötukea koulutetuille pääkäyttäjille
Service Desk on maksuton asiakkaillemme ja ensisijainen kontaktisi ohjelman käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.
Palvelemme puhelimitse arkisin klo 9 – 12.00 ja tukipyyntöihin vastaamme arkisin klo 8 – 16.00.
Mahdolliset poikkeusaikataulut löydät täältä
Koulutus / Konsultointi
Etäkoulutus on tehokas tapa oppia ohjelmiston käyttöä. Koulutuksen yksityiskohtaisemman sisällön voit sopia asiantuntijan kanssa.
Varattuasi ajan saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen ja kutsun Teams-etätapaamiseen. Koulutuksesta veloitetaan käytetyn ajan mukaan, sisältäen valmistelut ja jälkityöt. Voit perua varauksen maksutta viisi arkipäivää ennen koulutusta. Sen jälkeen veloitamme 50% varatun ajan hinnasta.
Halutessasi voit varata asiantuntijan myös päiväksi luoksesi. Päivän hinnan matkakuluineen löydät hinnastosta.
Tekninen konsultointi
Tarvitsetko apua paikallisen Lemonsoftin asennuksen tai infran konsultoinnin kanssa?
Tilaa asiantuntija varauskalenterin kautta
Ota yhteyttä tai lähetä tukipyyntö
Hyvin suunniteltu ja toteutettu ohjelmiston käyttöönotto varmistaa täyden hyödyn investoinnillesi
Asiantuntijamme ovat tehneet satoja käyttöönottoja useille toimialoille.
Erilaisten konsultointipalveluiden avulla varmistat jatkuvan kehittymisen ja ohjelman käyttöasteen nostamisen ammattitaitoisten asiantuntijoidemme avulla.
HYÖDYLLISIÄ LINKKEJÄ:
Service Desk Plus (SD+)
SD+ on premium-tason tukipalvelu, joka on suunniteltu isompien asiakkaidemme tarpeisiin.
Palvelun ytimessä on henkilökohtainen ja ennakoiva asiakaskokemus. Nimeämme sinulle oman yhteyshenkilön, joka tuntee organisaation toimintatavat, järjestelmät ja erityistarpeet. Näin saat nopeampaa, sujuvampaa ja yksilöllisempää palvelua kaikissa tukitilanteissa. Yhteyshenkilö käy kanssasi läpi myös kehitystarpeet ja antaa vinkkejä ohjelman parempaan hyödyntämiseen.
Keskeiset hyödyt:
-
Nimetty yhteyshenkilö
– tuttu yhteyshenkilö, joka vastaa tukipyyntöjesi käsittelystä ja asioiden koordinoinnista.
-
Nopeampi palvelu
– priorisoitu käsittely ja lyhyemmät vasteajat.
-
Proaktiivinen tuki
– yhteyshenkilö seuraa aktiivisesti palvelun käyttöä ja nostaa esiin kehitysideoita ja käyttövinkkejä.
-
Laadukkaampi asiakaskokemus
– syvempi kumppanuus ja jatkuva parantaminen liiketoimintasi tueksi.
-
SD+ on enemmän kuin tukipalvelu
– se on kumppanuus, joka tuo turvaa, jatkuvuutta ja tehokkuutta asiakkaan arkeen.
Asiakkaidemme tyytyväisyys
88
HYVÄ
12
EI NIIN VARMA
88%
YLEISTYYTYVÄISYYS