Asiakkuudenhallinta CRM
Myyjän oma työpöytä auttaa keskittymään oikeisiin asioihin, oikeaan aikaan.
LemonOnline asiakkuudenhallinta CRM -järjestelmä
LemonOnline asiakkuudenhallinta CRM -järjestelmä on kiinteä osa Lemonsoft-ratkaisua. Valitsemalla Lemonsoftin otat monipuolisen CRM:n käyttöösi helposti ja nopeasti, vältät pitkät ja vaikeat integrointiprojektit. Nykyaikainen ja yksinkertainen CRM-työkalu antaa käyttäjälle aikaa keskittyä oikeisiin asioihin. Asiakkaiden tiedot ovat kaikkien näkyvillä, parannat koko yrityksen asiakaskokemusta. Helppo työkalu kannustaa myös kirjaamaan tapahtumat. Datan oikeellisuus kasvaa, kun CRM-tapahtumien kirjaamisesta ei ole tehty liian monimutkaista. Johdolle raportointia ei tarvitse tehdä erikseen, se hoituu taustalla oman työn ohessa.
Kun käytät Lemonsoftin CRM-järjestelmää toiminnanohjausjärjestelmän yhteydessä, säästät rahaa lisensseissä, ylläpidossa ja päivitystyössä. Lemonsoftilta saat kaikki tarvitsemasi toiminnot, samaan järjestelmään.
Miksi LemonOnline CRM?
Asiakastuntemus
Asiakastuntemus on hyvän asiakaspalvelun perusta. LemonOnline CRM on kiinteä osa yrityksen toiminnanohjausta. Jaat sen avulla tietosi asiakkaasta muiden henkilöiden käyttöön ja samalla parannat asiakaskokemusta.
Kannattaako investoida toiminnanohjausjärjestelmään?
Oletko hankkimassa ensimmäistä toiminnanohjausjärjestelmää vai vaihtamassa vanhaa uuteen? Vai haluatko lisää toimintaa tehostavia ja liiketoimintaa kehittäviä osia nyt käytössä olevaan Lemonsoft-kokonaisuuteen? Lataa aiheeseen liittyvä opas ja kokeile omilla luvuilla mitä säästö saattaisi yrityksesi osalta tarkoittaa.