Asiakkuudenhallinta

Lemonsoft CRM for Outlook

Pääset käsittelemään asiakastietoja suoraan sähköpostista, voit kirjata tapahtumia, siirtyä tarkastelemaan kaikkia tapahtumia tai vaikkapa lisätä liitteet LemonFilesiin.

Nopea ja sujuva käyttöönotto

Lemonsoft CRM lisäosa on ladattavissa Microsoftin Storesta. Tämä takaa sovelluksen luotettavuuden ja sovellus myös seuraa sinua mihin tahansa laitteeseen. Sovellukset myös päivitetään automaattisesti, joten käytössäsi on aina uusimmat ominaisuudet.

Lue käyttöönottamisesta tarkemmin

Käsittele ERPin asiakastietoja suoraan Outlookissa

Avatessasi sähköpostin, Lemonsoft CRM apuohjelma hakee asiakkaan automaattisesti esiin. Voit tarkastella asiakkaan tapahtumia, avoimia laskuja, tarjouksia tai muita tietoja ja tarvittaessa porautua edelleen tarkemmalle tasolle. Voit myös muodostaa uuden CRM-tapahtuman suoraan Outlookin käyttöliittymästä.

lemonsoft-crm-for-outlook

Tehosta asiakastiedon keräämistä

Mikäli sähköpostiosoitteen perusteella ei vielä löydy asiakasta tai asiakkaalle ei ole määritelty yhteyshenkilöä, voit perustaa tai kohdistaa tiedot lennosta. Sinun ei tarvitse erikseen käynnistää toiminnanohjausjärjestelmää ja täyttää tietoja sinne.

Pääset myös kirjaamaan CRM-tapahtuman saman tien joko suoraan Outlookista tai siirtymälle yhdellä klikkauksella Lemonsoftin asiakaskeskukseen ja hoitamalla kirjauksen siellä.

lemonsoft-crm-for-outlook-2

Ota Lemonsoft CRM lisäosa käyttöön

Lisäosa ei maksa yrityksellesi erikseen, vaan se on osa Lemonsoft Asiakkuudenhallintaa (CRM). Riittää kun lataat sovelluksen App Storesta ja aloitat käytön.

Lataa sovellus.