Keskustelemme ERP-järjestelmien perusperiaatteista, niiden historiasta ja siitä, miksi ne ovat tärkeitä nykyaikaisille yrityksille.
Perehdymme myös siihen, kuin ERP-järjestelmät parantavat yritysten operatiivista tehokkuutta ja vähentävät päällekkäisyyksiä. Panoraman vuonna 2024 tekemän tutkimuksen mukaan yli 90% yrityksistä koki ERPin parantaneen asiakaskokemusta, liiketoiminnan vakiointia, ja tuottavuuden sekä tehokkuuden parantumista. Lisäksi IT-ylläpitokulut olivat laskeneet.
Vieraat:
Tuomas Koivisto, Lemonsoft Oyj
Jarkko Rajala, Lemonsoft Oyj
Kuuntele myös
Tulevat jaksot
Jakso 8:
Miten yhteistyön tilitoimiston kanssa tulee sujua?
Jakso 9:
Projektinhallinnan tehostaminen
Jakso 10:
Dokumenttien hallinta
Jakso 11:
