Miten CRM tukee myyntiä ja auttaa rakentamaan pitkäaikaisia asiakassuhteita?
Tässä jaksossa pureudumme siihen, miten asiakkuudenhallinta (CRM) vaikuttaa koko asiakkaan elinkaareen ja miksi tiedon hallinta ja hyödyntäminen ovat keskeisessä roolissa yrityksen menestyksessä.- Miten liidit muutetaan kaupoiksi?
- Kuinka CRM-järjestelmä tukee myyntiprosessia ja asiakaskokemusta?
- Entä miten myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä voidaan kehittää datan avulla?
Myyntipäällikkö Sami Kuitunen, Lemonsoft Oyj
Myyntijohtaja Sami Eromäki, Lemonsoft Oyj
Kuuntele myös
Tulevat jaksot
Jakso 8:
Miten yhteistyön tilitoimiston kanssa tulee sujua?
Jakso 9:
Projektinhallinnan tehostaminen
Jakso 10:
Dokumenttien hallinta
Jakso 11:
