Toiminnanohjausjärjestelmä tukkukaupalle
Lemonsoft ERP tukkukaupassa
- Miten digitaalinen toiminnanohjaus auttaa tukkukaupan kasvussa ja parantaa asiakkaiden palvelua?
- Miten tukkukauppaan suunniteltu ohjelmistokokonaisuus tukee kasvutavoitteissa ja vapauttaa aikaa asiakkaiden palvelemiseen?
- Kuinka tukkukaupan tehokas toiminnanohjaus onnistuu arkea tukevilla järjestelmillä?
Palvelutarjonnan kehittäminen ja digitalisaatio ovat avaimet tukkuyrityksen pärjäämiseen
Jälkimyynnin merkitys korostuu, kun kaupan rakenteet muuttuvat. Miten tukkukaupan toimintojen digitalisointi auttaa pärjäämään kiristyvässä kilpailussa?
Lue vinkkimme tukkuyrityksesi kilpailukyvyn parantamiseen digitaalisella toiminnanohjauksella!
ASIAKAS - H&H Tuonti Oy
Automatiikka avasi tien uusille asiakkuuksille
“On suuri hyöty, kun asiakastiedot nähdään suoraan myyntitilanteessa, ja tarjoukset ja tilaukset pystytään syöttämään järjestelmään välittömästi”
Digitalisoitu toiminnanohjaus vapauttaa pääomaa ja vauhdittaa tukkukaupan kasvua
Kun näet reaaliaikaisesti kysynnän, varastot, työvoiman ja toimituskyvyn, pystyt pitämään lupaukset asiakkaille – ajallaan ja laadukkaasti. Läpinäkyvä tieto vie arvailun pois, karsii hukkaa ja paljastaa kehityskohteet, joilla laatu ja toimitusvarmuus paranevat. Voit aloittaa pienesti yhdestä toiminnosta tai ottaa kerralla isomman harppauksen – mitä enemmän digitalisoit, sitä suuremmat hyödyt.
Mitä kannattaa huomioida
Kestääkö tukkusi toiminnanohjaus sesonkien ja toimituspaineiden alla?
Miten sisälogistiikka vaikuttaa tukkusi tulokseen?
Kuinka varmistat, että varasto toimii ilman turhia viiveitä?
Mahdollisimman sujuva sisälogistiikka parantaa tukkukaupan tehokkuutta ja tuloksentekokykyä: keräily ja hyllytys nopeutuvat, saldot ovat ajan tasalla, tavara liikkuu ripeästi tai on varastoituna oikeassa paikassa. Kun varaston operatiiviset toiminnot sähköistetään toimimaan paperittomasti, inventointi helpottuu, epäselvyydet ja odotusajat vähenevät tai poistuvat kokonaan ja henkilöriippuvuus toiminnassa vähenee.
Kuinka liität järjestelmät joustavasti monikanavaiseen toimintaan?
Miksi tehdä turhaa paperityötä, kun tieto voi kulkea automaattisesti?
Kun tieto liikkuu oikein ja ajallaan, paperityö ja turhat manuaaliset vaiheet katoavat – ja virheet vähenevät. Myynti, varasto, tilaukset, laskutus, kuljetukset ja sopimukset kulkevat saumattomasti osapuolelta toiselle.
Näet reaaliajassa, miten tukkukauppasi voi. Vapautat pääomaa kasvun käyttöön, leikkaat varastoinnin kulut, parannat toimitusketjun läpinäkyvyyttä ja teet yhteistyöstä verkostossasi tehokkaampaa kuin koskaan.
Muista myös
Tuotevastuun hallinta maahantuontia harjoittavalle tukkukaupalle
Tehokkaat myynnin työkalut tekniselle tukkukaupalle
Tehokas maksuliikenne erikoistavarakaupan myymälätoimintaan
Tuoteseurannan työkalut jälkimyyntiin ja huoltotoimintoihin
”Suurin asia oli nähdä miten tilaukset
tulevat Lemoniin automaattisesti.”
Heikki Mustonen, H&H Tuonti Oy
Opi, miten säästät aikaa.
Varaa demo!
Haluatko käyttöösi markkinoiden edistyksellisimmät työkalut yrityksen toiminnanohjaukseen? Lemonsoft on kotimaisin voimin rakennettu ja tuettu ratkaisu. Varaa asiantuntijaltamme demo, jossa käymme läpi tarpeisiinne soveltuvimmat teknologiat, ja esittelemme niiden käyttöönoton nopeuden ja joustavuuden.
Täytä lomake - otamme sinuun yhteyttä sopiaksemme ajan
ASIAKAS - Cailap Oy
Liiketoimintaa ohjataan reaaliaikaisesti yhdellä järjestelmällä
“Meillä on paljon kumppaneita, joten sujuva integraatio oli meille tärkeää. Asiakkaillamme on omat vaatimuksensa järjestelmien suhteen ja meidän tulee pystyä vastaamaan niihin. Asiakkaat odottavat ripeää palvelua ja nopeita toimituksia, jolloin tilaus- ja toimitusketjun on toimittava virheettömästi.”
Kokonaisvaltaiset työkalut tilaus- ja toimitusketjun hallintaan
Logistiikan työkalut läpinäkyvään materiaalivirtojen hallintaan
ERPiin yhdistetty verkkokauppa tehostaa myyntiä
Valmiit sähköiset yhteydet keskusliikkeille - EDI
Lemonsoft sisältää sähköiset yhteydet (EDI) keskusliikkeille, jotka auttavat sinua pääsemään suurten keskusliikkeiden valikoimiin kustannustehokkaasti. Järjestelmällämme hoidat kuljetustilaukset ja -sopimukset automatisoidusti ja saat toimitusasiakirjat helposti suoraan järjestelmästä. Hyödynnät myös muita valmiita rajapintoja toimintasi tehostamisessa.
Asiakkuudenhallinnan työkalut asiakkuuksien ja myynnin johtamiseen
Automatisoitu taloushallinto auttaa minimoimaan kuluja
Laajenna toiminnanohjausjärjestelmääsi arkea helpottavilla ohjelmistoilla
Valitse paras mahdollinen kuljetus toimituksellesi
FreightOpt säästää kuljetuskustannuksissa
Lue lisää aiheesta
Sovi kartoitus
Haluatko varmistaa asiakkaillesi hyvän palvelun ja tuotteiden saatavuuden,
ja samalla minimoida varastossa olevan tavaran määrän ja maksimoida sen kiertonopeuden?
Autamme selvittämään, mitä toimintoja digitalisoimalla tai mihin järjestelmiin integroitumalla liiketoimintasi hyötyy eniten.
Tilaa yrityksellesi asiantuntijan tekemä kartoitus!