Menestyvän tukkukaupan toiminnanohjaus edellyttää järjestelmiltä joustavuutta
Koko logistisen ketjun hallinta ja monikanavaisuus ovat avaimia menestyvään tukkukauppaan.
Saatavuuden ja palvelukyvyn on oltava korkea, tuotepuutteita ei saa olla ja virheellisiä toimituksia ei saa tapahtua. Samanaikaisesti varastoon sitoutunut pääoma pitää pystyä minimoimaan.
Nämä tavoitteet asettavat toiminnalle ristiriitaisiakin vaatimuksia, joihin vastaaminen vaatii luotettavia ja joustavia työvälineitä. Lue lisää:
- Miten digitaalinen toiminnanohjaus auttaa tukkukaupan kasvussa ja parantaa asiakkaiden palvelua
- Miten tukkukauppaan suunniteltu ohjelmistokokonaisuus tukee kasvutavoitteissa ja vapauttaa aikaa asiakkaiden palvelemiseen
- Kuinka tukkukaupan tehokas toiminnanohjaus onnistuu arkea tukevilla järjestelmillä
Palvelutarjonnan kehittäminen ja digitalisaatio ovat avaimet tukkuyrityksen pärjäämiseen
Jälkimyynnin merkitys korostuu, kun kaupan rakenteet muuttuvat. Miten tukkukaupan toimintojen digitalisointi auttaa pärjäämään kiristyvässä kilpailussa?
Lue vinkkimme tukkuyrityksesi kilpailukyvyn parantamiseen digitaalisella toiminnanohjauksella!
Toiminnanohjauksen digitalisointi vapauttaa pääomaa tukkukaupan kasvuun ja kehittämiseen
Toimintojen digitalisointi on avain jatkuvasti kansainvälistyvässä ja kiristyvässä tukkukaupan kilpailussa pärjäämiseen: reaaliaikainen ja kokonaisvaltainen näkymä kysyntään, varaston saldoihin, työvoimaan, toimituskykyyn sekä toimitusaikatauluihin antaa hyvät lähtökohdat erinomaiselle toimitusvarmuudelle, laadulle ja asiakaskokemukselle.
Läpinäkyvän tiedonjaon kautta päätökset perustuvat faktoihin ja hukka saadaan pois niin toiminnoista kuin varastoista. Mittaaminen ja seuranta auttavat tunnistamaan kehityskohteet, joilla laatu sekä toimitusvarmuus paranevat.
Liikkeelle voi lähteä toiminto kerrallaan tai heti isommin – mitä enemmän toimintoja digitalisoi, sitä suurempia ovat hyödyt.