Asiakkuudenhallinta

Tapahtuman ajankohta: 23.11.2017 13:00
Tapahtuman sijainti: Seminaari verkossa

Tervetuloa Lemonsoft-koulutukseen

Lemonsoft Asiakkuudenhallinnan avulla keskitätä asiakas- ja toimittajasuhteesi yhteen paikkaan, helposti käytettäväksi ja hyödynnettäväksi kokonaisuudeksi. Johdat myös myyntitiimiäsi ja annat heille tehokkaat seuranta- ja analysointityökalut.

Webinaarissa käsitellään seuraavat Asiakkuudenhallinnan osa-alueet ja toiminnallisuudet:

CRM-tapahtumat
– Asiakaskeskus
– Tapahtumien kirjaaminen ja seuranta
– Tapahtumatyypit ja tilastonti
– Dokumenttien liittäminen
– Tehtävien ohjaaminen ja delegointi

Kohderyhmät – kohderyhmien avulla ryhmittelet asiakkaat ja yhteyshenkilöt markkinointia varten
– Kohderyhmäkeskus – kohderyhmien hallintatyökalu
– Kohderyhmän luominen ja muokkaaminen
– Kohderyhmien hyödyntäminen soittolistana, markkinoinnissa ja viestinnässä

Tarjouskäsittely
– Tarjouskeskus – tarjousten ryhmittely ja seuranta
– Tarjousten versiointi ja versioiden tallennus
– Myyntivaiheet – tarjouskannan ja kaupan vaiheiden seuranta

Webinaari soveltuu kaikille, erityisesti asiakasrajapinnassa toimiville Lemonsoft-käyttäjille.

Webinaarin hinta ja sisältö:

Koulutuksen hinta on 96,00 € + alv /henkilö.

Hinta sisältää koulutuksen ja koulutusmateriaalin. Webinaarin suomenkieliset osallistumisohjeet luettavissa tästä. Koulutukseen varattu aika on kaksi tuntia, mutta kesto vaihtelee 1-2 tuntiin riippuen aiheen laajuudesta. Yhteydet avataan tuntia ennen varsinaista alkamisajankohtaa, jolloin kouluttaja ja osallistujat voivat testata äänien ja yhteyksien toimivuutta.

Pidätämme oikeudet mahdollisiin muutoksiin.

Ilmoittautuminen:

Ilmoittaudu mukaan tästä